星期四, 2月 08, 2007

我會做好呢份工!」


我會做好呢份工

曾特首角逐連任
搵左「我會做好呢份工!」做競選口號
如果換轉其他行業或者其他
應該會咁講:

地盤佬:「 我會鑽好呢個窿!」
氣功師:「 我會發好呢次功!」
八達通公司:「 我會整好八達通!」
天文台:「 我會測好呢個風!」
整容醫生:「 我會隆好呢個胸!」
鐘錶師:「 我會整好呢個鐘!」
廚師:「 我會爆好呢碟蔥!」
麻將腳:「 我會碰好呢隻東!」

xx公司的專業員工:「 我會五點九就鬆 … …」

果然係一個好口號!


內文轉自:news.3home.net 3talk.ITpeople
圖片轉自:www.inmediahk.net

實在太頂癮 , 我最喜愛就是最後一句「 我會五點九就鬆 … …」